Alan Williams

Alan Williams
Alan Williams - Hub 2Grow

Founder & CEO at SERVICEBRAND GLOBAL
Published Author & International Speaker
London, UK

Talks about Company Values

Ο ALAN WILLIAMS είναι Ιδρυτής και CEO της SERVICEBRAND GLOBAL που βοηθά τους ηγέτες οργανισμών να προσφέρουν σταθερή επιχειρηματική απόδοση και κουλτούρα αριστείας, μέσω οργανωτικής ευθυγράμμισης με γνώμονα τις αξίες.

Είναι συγγραφέας και διεθνής ομιλητής του οποίου τα έργα έχουν μετρήσιμο επιχειρηματικό αντίκτυπο και έχουν αναγνωριστεί με βραβεία του κλάδου.

Είναι μέλος του UK Values Alliance τα μέλη του οποίου είναι άτομα και οργανισμοί που ενδιαφέρονται, και στις περισσότερες περιπτώσεις πολύ ενεργοί, στον τομέα των αξιών – Προσωπικών, Οργανωτικών ή Κοινωνικών.

Η Συμμαχία δημιουργήθηκε αρχικά ως αποτέλεσμα της Έρευνας Εθνικών Αξιών του Ηνωμένου Βασιλείου (Οκτώβριος 2012), η οποία αποκάλυψε ένα σημαντικό και ανησυχητικό χάσμα μεταξύ των προσωπικών αξιών των κατοίκων του Ηνωμένου Βασιλείου και της αντίληψής τους για τις επικρατούσες εθνικές αξίες. Υπήρχε έντονη επιθυμία να γίνει κάτι που θα έφερνε κοντά τους ανθρώπους για να αντιμετωπίσουν και, αν ήταν δυνατόν, να διορθώσουν αυτήν την κατάσταση.

Greeting

Point of View

Company Values

Η Οικονομία των Αξιών είναι εδώ!

Ζούμε σε περίεργους καιρούς – ασταθείς, αβέβαιους, περίπλοκους, διφορούμενους. Ο ρυθμός της αλλαγής δεν θα είναι ποτέ ξανά τόσο αργός. Στον τομέα των υπηρεσιών, πολλές παραδοσιακές προσεγγίσεις δεν είναι πλέον σχετικές και αναδύεται μια νέα επιχειρηματική ατζέντα. Το τοπίο του brand, της αφοσίωσης των εργαζομένων και της εμπειρίας πελατών αλλάζουν. . . όλα την ίδια στιγμή, επαναλαμβανόμενα.

Οι άνθρωποι έπαιρναν αποφάσεις σε μια πιο στενή λογική βάση εστιάζοντας στην αξία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, ενώ τώρα, αυτές οι αποφάσεις λαμβάνονται σε βαθύτερο συναισθηματικό επίπεδο. Υπάρχει αυξανόμενη ευαισθητοποίηση και ενδιαφέρον για ευρύτερα θέματα και υψηλότερη αίσθηση σκοπού.

Τέλος, επειδή υπήρξε μια γενική μετατόπιση από μια οικονομία που βασίζεται σε προϊόντα σε μια οικονομία που βασίζεται στην εμπειρία, η αντίληψη των ανθρώπων για έναν οργανισμό βασίζεται όλο και περισσότερο στην προσωπική τους εμπειρία με τα άτομα που εκπροσωπούν τον οργανισμό.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες οδηγούν σε μια αλλαγή ισορροπίας από την παραδοσιακή ατομική ιδιοκτησία και ωθούν το Push Marketing στη συνιδιοκτησία και το Pull Marketing. Οι επιτυχημένοι οργανισμοί του αύριο θα δημιουργήσουν μια αίσθηση κοινών αξιών με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Αναφερόμαστε σε αυτό το νέο παράδειγμα ως The Values Economy.

Υπάρχουν τρεις στρατηγικές επιταγές για έναν οργανισμό να ευδοκιμήσει και να ευημερεί σε αυτό το νέο παράδειγμα:

1. Κρυστάλλινη σαφήνεια σχετικά με την ταυτότητα της επωνυμίας του οργανισμού (προσωπικότητα και χαρακτήρας, συμπεριλαμβανομένων σκοπών και αξιών).
2. Έμφαση στη βελτίωση της αφοσίωσης των εργαζομένων μέσω αποτελεσματικών λύσεων αφοσίωσης των εργαζομένων για τη μετατροπή των εργαζομένων σε πρεσβευτές επωνυμίας για τον οργανισμό τους.
3. Παροχή σταθερής εμπειρίας πελάτη, ανεξαρτήτως χρόνου, γεωγραφίας ή καναλιού.

Η πρόκληση είναι ότι αυτοί οι τομείς της επωνυμίας και της ταυτότητας, της δέσμευσης των εργαζομένων και της εμπειρίας των πελατών πρέπει να προοδεύουν ταυτόχρονα, να ευθυγραμμιστούν σε στρατηγικό επίπεδο και με συντονισμένη εκτέλεση.

SkillMeter

Culture
0%
Growth Mindset
0%
Change Management
0%
Soft Skills
0%
Digital literacy
0%

Milestones

1984

Food and Beverage Director στο InterContinental Hotels Group – Αγγλία

1995

General Manager στη Whitbread plc – Αγγλία

2002

Director Compass Group plc – Αγγλία

2005

Global Head of Service Strategy στη Barclays Capital – Αγγλία

2005

Ίδρυση της SERVICEBRAND GLOBAL – Αγγλία

2013

Steering Group member στο UK Values Alliance – Αγγλία