Co-founder & CEO at Geotag Aeroview
President of Technopolis Acropolis
Ex-CEO at LogicDIS
Talks about Leadership
Είμαι κάτοχος MASTER (Software Engineering/Electrical Engineering) από το VILLANOVA UNIVERSITY, PHILADELPHIA, PENSYLVANIA και έχω πάνω από 40 χρόνια εμπειρία σε θέσεις μεγάλης ευθύνης.
Ως Διευθύνων Σύμβουλος, διαχειρίστηκα την ανάπτυξη της Computer Logic SA από μια εταιρεία λογισμικού 4 ατόμων σε έναν Όμιλο 18 Εταιρειών με 945 άτομα (1980 – 2002).
Ως εκτελεστικός πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, διαχειρίστηκα το έργο ανάπτυξης γης της «Τεχνόπολης Ακρόπολη» από την αρχή σε ένα ασφαλές έτοιμο προς κατασκευή Master & Business Plan που αποτελείται από γραφειακούς χώρους 120.000 τ.μ. σε οικόπεδο 45 στρεμμάτων. (2002 – 2005).
Ως πρακτικός σύμβουλος διαχειρίστηκα την ανάπτυξη και την αδειοδότηση άνω των 200 MW σταθμών πράσινης ενέργειας, κυρίως αιολικών πάρκων και μονάδων βιομάζας/βιοαερίου.
Ως Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής (Geotag Aeroview Ltd), διαχειρίστηκα την ανάπτυξη, την κυκλοφορία και τη δημιουργία εσόδων δύο πολύ καινοτόμων διαδικτυακών πλατφορμών που βασίζονται στο cloud στους τομείς α) Τουρισμού και β) Πωλήσεων οπτικού περιεχομένου.
Διαχειρίστηκα επίσης το μεγαλύτερο εναέριο έργο παραγωγής οπτικού περιεχομένου στην ιστορία της ευρωπαϊκής αεροπορίας ελικοπτέρων για σκοπούς σκοποβολής. (600 ώρες πτήσεων με ελικόπτερο, για να καταγράψετε, μέτρο το μέτρο, σε βίντεο και φωτογραφίες 40.000 χιλιόμετρα της ακτογραμμής της Μεσογείου σε 8 ευρωπαϊκές χώρες).
Greeting
Point of View
Κουλτούρα Μάθησης
Οι άνθρωποι είναι γεννημένοι δημιουργοί και οι δημιουργοί έχουν έμφυτη τη διάθεση για μάθηση.
➤ Γιατί όμως οι άνθρωποι δεν θέλουν πια να μαθαίνουν;
➤ Τι είναι αυτό που αλλοτριώνει τον άνθρωπο καθώς μεγαλώνει και χάνει τη διάθεση να μάθει και μαζί την αστείρευτη πηγή ενέργειας που του δίνει η δημιουργία;
➤ Πως θα αντιμετωπίσουν οι οργανισμοί αυτό το φαινόμενο, σε μια εποχή που η συνεχής μάθηση των εργαζομένων ισοδυναμεί με επιβίωση;
Οι εταιρείες με κουλτούρα μάθησης έχουν πλεονέκτημα έναντι των άλλων σε καινοτομία, κερδοφορία και μερίδιο αγοράς, υπό τον όρο ότι βάζουν τη μάθηση στο επίκεντρο της αποστολής της εταιρείας!
Digital transformation of learning
Η μέρα εξακολουθεί να έχει μόνο 24 ώρες, ενώ η διάρκεια της πλήρους απασχόλησης όλο και μειώνεται. Σε αυτό το πλαίσιο οι εργαζόμενοι καλούνται να ανανεώνουν συνεχώς τις δεξιότητες τους, παραμένοντας όμως παραγωγικοί.
➤ Με ποιο τρόπο μπορεί η χρήση των ψηφιακών εργαλείων να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης, αλλά και να μειώσει τη διάρκεια και το κόστος της;
SkillMeter
Milestones
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
2010
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
2013
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
0000
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.